18 Eylül 2011 Pazar

Neden burdayım?

suskun dedim kendime ama burda oluşumun sebebi bu suskunluğumu bozmak. 

Uzun zamandır aklımda olan bir fikirdi blog açmak. Takip ettiğim bir çok blog mevcuttu. Özellikle kitaplar hakkında ağırlıklı olarak yazan sayfaları gezmekten hep büyük zevk duydum. Okuduğum bir kitap hakkında başkalarının fikirleri, eleştirileri ilgimi çekti her zaman. Benim kaçırdığım noktaları onların yorumlarında yakaladım. Sadece kitaplar değildi tabii takip ettiklerim. Filmler, günlük olaylar, şarkılar, resimler de vardı listemde...

Kendimi çok iyi ifade edebildiğim söylenemez ama kendi çapımda bir iki şey karalamak adına bu blogu açtım ben de. Hayata dair kurduğum eflatun rengi hayallerimi, anlık duygularımı, elimdeki kitabı, kulağımdaki müziği, dilimdeki sözü paylaşacağım bir yer olması dileğiyle burdayım.

Böyle işte.


~~Biterken Çalıyordu~~
"..kalbim ellerim kadar küçük değil"

4 yorum:

  1. Selam Suskun,

    İlgilenirseniz benim suskunuma buyurun:)

    http://hayalkahvem.blogspot.com/2011/09/kulak-eger-gercegi-anlyorsa-gozdur.html

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Hayal Kahvem

    Daha önce birçok kez nette kitap taraması yaptığımda blogunuz karşıma çıkmıştı. Şimdi burdan da takibe aldım. :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. güzel paylaşımlarda bulunmak ve buluşmak üzere hoşgeldin ve hayırlı olsun

    YanıtlaSil